GEL SHINE

Ahoj čtenáři :), dneska jsem se rozhodla napsat článek pro všechny milovníky lakování nehtů. Speciálně pro ty kteří jako já hledají ...

Ahoj čtenáři :), dneska jsem se rozhodla napsat článek pro všechny milovníky lakování nehtů. Speciálně pro ty kteří jako já hledají laky u kterých stačí pouze jedna vrstva laku. Najít takový lak nebylo lehké. Zdálo se mi to jako nemožný úkol a také byl. V drogerii jsem nic takového nenašla. Ano je pár značek které slibují perfektní krytí už v jedné vrstvě, například: Dermacol - one coat a musím říci, že tomu opravdu tak bylo ovšem ne u všech odstínů což mě zklamalo. Laky jsem totiž s nadšením nakoupila v akci 1+1. Skvělé krytí a výdrž najdeme u značky Sally Hansen a není se čemu divit - kvalita odpovídá ceně. Po smířením se s tím, že na úpravu svých nehtů si budu muset vyčlenit minimálně půl hodiny ,aby mi zaschly alespoň dvě vrstvy laku jsem si zkusila objednat (né s velkým očekáváním) lak od AVONU. A výsledek? Jsem z nich opravdu nadšená! Nejen že opravdu stačí jedna vrstva jak u světlého tak i u tmavého odstínu tak i jejich schnutí je velmi rychlé. Cena Laku je 159 korun, ale Avon má často akce kdy lak seženete za polovinu, vyjde tak jako lak od Dermacol nebo Gabriella Salvete.

Nádherná hnědá barva : Vintage Boutique


Laků vlastním pět z toho čtyři s gelových efektem a jeden s rychleschnoucím. Myslím, že jich zanedlouho zase pár přibude! Barvy které vlastním: Parafait Pink, Fabulous, Wine and Dine Me, Lavendar Sky, Rychleschnoucí : Vintage Boutique



Odstín : Lavendar Sky


Výdrž?

Tyto laky mi vydrží klidně týden, jsou super pokud cestujete a víte, že nebudete mít čas si každý třetí den dělat novou manikůru, odlakovat a nalakovat si znovu své nehty. Jako podklad na čisté odmaštěné nehty použiji Sally Hansen - Miracle cure nebo SH - Diamond strength poté použiji svou vybranou barvu laku od Avonu a nakonec vše přelakuji Essence 2 in 1 base and top coat. Laky mají sami o sobě krásný lesk ale přeci jen chci aby mi vydržely co nejdéle. Co se týče jejich odlakování jde to samo. Nevypotřebuje 3 tampónky namočené v odlakovači ale bohatě postačí jeden. Je to opravdu rychlovka.
  

Shrnutí

+ vysoké krytí v jedné vrstvě
+ široký výběr barev
+ krátká doba schnutí 
+ dlouhá výdrž
+ 10 ml vám vydrží opravdu dlouho

- cena 

Tyto laky mohu jedině doporučit a mají 10 z 10 bodů! :)

You Might Also Like

2 komentářů

Děkuji za vaše komentáře :)

Flickr Images