Červenec 2016

Tak polovina prázdnin je(bohužel)za námi a já mám pro Vás pár produktů a nejen produktů, které jsem v měsíci červenec používala nejvíce ...

Tak polovina prázdnin je(bohužel)za námi a já mám pro Vás pár produktů a nejen produktů, které jsem v měsíci červenec používala nejvíce a nejraději.


Jako první Vám ukáži kosmetiku, kterou jsem používala nejčastěji. A to jsou krémové oční stíny v tužce nebo v kelímku. Na obrázku mám čtyři mé TOP oblíbence a to Maybelline Color tattoo v odstínech 35- On and on Bronze a 70 - Metallic Pomegranate. Oční stíny v tužce jsou pak od značky Essence v odstínech 01 - go bronze a 02 peach perfect. Stíny mi drží s voděodolnou  bází od Nyx krásně celý den. A to nejen ve velkých vedrech, kterých přece jen pár v červenci bylo ale krásně drží i ve fitku, na koupáku či u bazénu. Stíny stačí nanést přes celé víčko, do vnitřního koutku nanést světlejší stín nebo rozjasňovač a do vnějšího koutku o něco tmavší stín. A krásné kouřovky jsou hotové za pár minut.



Paletku, kterou jsem často v měsíci červenec používala je tato krásná Sweet Peach od Too Faced. Krásná letní paletka, nejen pro její vůni, barvy a pigmentaci. Pokud si chcete přečíst více stačí kliknout zde . V žádné kabelce mi také nesmí chybět antibakteriální gel. Ten při sobě nosím často a to nejen v letních měsících ale celoročně. Navíc tyto Merci Handy krásně voní, nemá pocit že vám budou ruce smrdět jako desinfekce ale naopak budou vonět po vanilce, třešních atd... Tyto gely možné sehnat v Sephoře cena okolo 70-80 korun. Další nezbytná věc? No přeci zmatňující ubrousky. Ty se v létě hodí vždycky. Člověk se potí jen co vyjde z baráku ven a je snad povinnost je mít u sebe! 




Kdy jindy nosit barevné či výrazné šperky jindy než v létě? Za uplynulý měsíc jsem si zamilovala tyto dva kousky. Vrchní s kamínky je z Orsay a spodní z Nextu. 


Jako poslední mám pro Vás typ na moji nej letní snídani, je velice rychlá a jednoduchá. Skládá se z řeckého jogurtu, čerstvého ovoce jako borůvky či maliny, hrst mixitu, ořechy, a spooousty javorového sirupu.

 MŇAM. A jaké jsou Vaši červencoví oblíbenci?

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za vaše komentáře :)

Flickr Images