Purple smoothie

Dnes se opět udělalo hezky a já dostala chuť na dobré smoothie, vyrazila jsem tedy do DM abych koupila nějaké mléko.  A jak už to tak bývá ...

Dnes se opět udělalo hezky a já dostala chuť na dobré smoothie, vyrazila jsem tedy do DM abych koupila nějaké mléko. A jak už to tak bývá neodnesla jsem si jen to. Spolu se Soja drinkem jsem si odnesla také Medové BIO perníčky a polomáčené rýžové chlebíčky s čokoládou a kokosem (mňam). S vanilkovým Soja drinkem jsem se ihned po příchodu vrhla na výrobu smoothie.




Suroviny:


  • Ostružiny - použila jsem mix ze zahrádky - maliny + ostružiny, červený rybíz
  • Banán
  • Švestka
  • Hruška
  • Soja drink- ( použít lze obyčejné mléko, mandlové, kokosové, nebo obyčejnou vodu)



Vše jsem nakrájela na menší kousky a naplnila nádobu. Vše jsem zalila Soja drinkem a vložila do mixéru. Používám Nutribullet, je to sním raz dva. Vše je za pár minut rozmixované a připravené ihned ke spotřebě. Pokud jako já máte rádi své smoothie vychlazené stačí přidat pár kostek ledu, nebo dát na pár minut vychladit. Smoothie si ráda dávám jako odpolední svačinku, nebo jako doplnění energie po cvičení.



Tradáá, naše fialové smoothie je hotové a je výborné. Jaký je váš top recept?

Mějte se hezky, T.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já v DM zatím tyhle zdravé dobrůtky jen obdivuju :) Smoothie vypadá skvěle! :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí jednou ochutnat a člověk jim lehce podlehne :)

      Vymazat
  2. ty perníčky vypadají skvěle! :) Chutnají i tak?

    OdpovědětVymazat
  3. Mm, vypadá to lákavě, jen kdyby tato rostliná mléka nebyla tak drahá :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře :)

Flickr Images